Ozge3507 sağlıkla kucağına almak nasip olsun inş🙏 ama keppra kullandığını görünce yazmak istedim. Lütfen doktorların güvenilir ilaç dediğine bakmayın son çıkan araştırmalarda bunu kebul etmeten makaleler var. Kendi recrübem ise çok acı oldu kontrollü bir şekilde senin dozunun yarısına indikten 1 sene sonra gebe kaldım. tüm hamileliğim mükemmel giderken 21. haftamda perinatolog randevumda bebeğimin sol elinin bilekten itibaren olmadığını öğrendim. Ki fetal dna yaptırmıştım. Perinatologdan sonra acil amniyosentez array herşeyi yaptırdım hiçbir şey çıkmadı bütün testler temizdi ve ist da bütün drlar tek sebebin keppra olduğunu düşündü. Akdeniz üniv. özel bir araştırma inceleme daha yapıldı bebeğim orda melek oldu. bebekten alınan örnekte 50de 10 kromozomal kırılık tespit edildi. Bu hikayeyi seni üzmek için anlatmıyorum ama lütfen kullandığın ilacı hafife alma ve tavsiyem 12. haftada perinatoloğa görün. Nörologlar için biz risk almıyoruz anne sağlığı önemli demek kolay.