Nur5734 ben ağır ilaçlar kullandım hep çok değişik tegratol,keppra,depakin,en son benvida kullandım. Çok şükür bir iki senedir de nöbetlerim kesildi. Benim direk bayılma şeklinde oluyodu. İlacı hamile kalmadan kesmiştik zaten kullanmıyodum. Evet doktora sorduğumda o an nöbet tetikleyebilir sancı ve ıkınma hem senin hem bebeğin hayatı tehlikeye girer dedi senin gibi hastaları genel anesteziyle sezeryana alıyoruz dedi. Yarın başka bi doktora daha sorcam oda aynısını mı diycek bakalım