biryildiz42 merhaba bende epilepsiyim doktor gebelik düşünmeden 6 ay önce gel ilacı değişcez demişti hamile kalmadan 6 ay çnce ilacı değiştik daha basit bi ilaca gectim süreç normal gebelik olarak ilerledi hem özel hem devlete gidiyordum ikiside normal dpgum riskli oldugu için epilepsisi olanlara sezeryan dedi. Bende normal istiyordum ama kardeşim riske atmaya deger mi. Dogum sancısı direk beyni etikliyormus atagı tetikliyormus nöbet gecirsen daha mı iyi. 38+6 da sezeryan oldum cocugumda cok saglıklı cok şükür