dondurmalibebegim Evet canım dediğim gibi korkuyordum tekrar yaşamaktan aynı şeyleri, çok iyi yapmışsın işe başlamakla.. çok zor zamanlar gerçekten kimsenin bebeğini sevemiyordum, yeğenim oldu onu bile sevemedim doğru düzgün.. hele ilk zamanlar dışarda hamile kadınları gördükçe üzülüyordum, ama her şey geçti gitti çok şükür bir süreçti ve atlattık. Sizde zaten başlamışsınız çalışmalara, önümüzdeki aylarda kalırsınız inşallah 😊🥰 çokta stres oldumu olmuyor biliyorsunuz, bazen zamana bırakmak gerekiyor her şeyi. 💐 iyi haberlerinizi burdan almayı temenni ediyorum🥰🤲🏻