dondurmalibebegim evet dediğiniz gibi aynı acı ve aynı tarifleri, bende doğumdan hemen sonra tekrar hamile kalmak istiyordum bir an önce yeni bebeğimiz olsun istiyordum ama 2 sene ara verdik korunduk. Hem çok istiyordum hemde korkuyordum gibi bir şey yani, sonra biraz toparlanmam ve ara vermem gerektiğini düşündüm. Bu arada iş buldum kendime onunla meşgul oldum, yaz oldu tatil falan derken iki sene sonra tam aynı ay, aynı gün tekrar hamile kaldığımı öğrendim. Dejavu gibi geldi, 2 sene arayla tam aynı gün tekrar test yapmıştım ve 2. Kez hamileydim. Dediğim gibi öğrendiğimizde bile tam sevinememiştik yani mutluyduk ama gayet sakin, düşünceli ve hafif buruktuk hala. Zaman hafifletiyor bazı şeyleri ama tamamen silemiyor, ben bu iki sene içinde yaşadıklarıma yer verdim kabullenme süreciydi diyebilirim. Üst üste tekrar yaşarsam bu sefer daha büyük çöküntüler yaşarım diye çok dikkatli oldum, hamileliğimi ailelerimize 5. Ayımızda söyledik her açıdan biraz yavaş ilerledik diyebilirim. Rabbim bizlere sağlıklı güzel evlatlar versin inşallah😊 Bu konuya çok odaklanmamayı ve hayata tekrar karışmayı tavsiye edebilirim sadece, inanın çok güzel evlatlarınız olucak ve her şey gelip geçecek.. bu sadece bir dönemdi atlattınız ve bitti, demekki yaşamalıydınız demekki bir meleğiniz olmalıydı 🥰 Aslında bizler çok şanslıyız🤲🏻🥰💐