Hepinize destekleriniz ve dualarınız için çok teşekkür ederim. Çok şükür 5+3 gebeyim. Oğlumun karnımda melek olmasına sebep olan doktora desteklerinizle birlikte dava açıyoruz. İki evladım içinde bu dünya içinde öbür dünya içinde bu savaşı vereceğim artık. Nil okur umarım bana yaşattığı her acının bedelini öder. Doğum için sancılarımın çektiğim acının üzüntümün hayal kırıklıklarımın asla hesabını ödeyemeyecek. Bebeğini sağlıkla kucağına alacak anneler için bile o sancıları çekmek beklemek ne kadar zorken , beni perişan etti melek evladıma saatlerce sancı çektim asla hakkımı helal etmiyorum bir saniyelik acımın bile hesabını veremeyecek. Dilerim Allahımdan benim bu dünyada içimi ferahlatır. Diplomasını bakkaldan almış bu kadının o diplomasının elinden alındığı günleride görürüm inşallah.