s_sila evet ben haklıyken haksız duruma düşmemek için hakaret etmiyorum ona. Onun yaptığınada aynısı denir. Bi insanın kalbine bıçak saplamakla, bana evladıma yaşatılan şey aynı. Ama bunu söyleyince suçlu sen oluyorsun. Bide utanmadan dava ediyorlar. Kişilik halklarına saldırı diye. Bende dava edeceğim yanına bırakmayacağım. Sesimi duyurabildiğim kadar duyuracağım. İnş fazlasını bende öbür dünyaya saklıyorum. Yüzüne haykıra haykıra bağırırken o çaresizliğini görmek istiyorum.