BuFi2012 NurKaradmn canım hiç normal bi akıntıya benzemiyo peltemsi bi kıvamı var. Ve rengi koyu sarıydı. Kiminde pembe kırmızımyada koyu kahve geliyomuş... bende koyu sarı şeklinde ve çok katı bi şekilde geldi
Nidanurfirat Kaç haftalıksınız 😂 bende artık her tuvalete girişimde dua ediyorum birşeyler gelmiş olsun diye 😂
BuFi2012 NurselAkcan bende aynıyım canım.. ama zaten pzartesi suniyi alcam gelirse belki bi kaçgün öncesinde gelirse gelmiş olur da bilmiyorum çok şiddetli ağrım yok öyle
58Vildan BuFi2012 ya bende de bir enerji 4 gündür yapmadığım şey kalmadı ama yok yorgunluk falan hissetmiyorum 😂 bakalım ya hayırlısıyla sağlığıyla gelsinler de az kaldı zaten dayanırız 🙏🙏
BuFi2012 58Vildan aynen canım ya. Ama aktif olman doğum esnasında işe yaricak bu zamanda gelmese bile. Doğumunu kolaylaştırcak inşaAllah ❤️
58Vildan TCSevimMerveDoruk yok canım zaten oda ayrı bi uyuz ediyo görenler daha karnın düşmemiş var doğumuna diyip duruyo 😒😒 senin düştü mü?
TCSevimMerveDoruk 58Vildan bana da aynısı diyorlar 😂 aaa daha var var, karnın düişmemiş. Herkes kadın doğum uzmanı 😂 ara ara sancı geliyor gidiyor. Bir belirti yok daha
ArzuBaysal 58Vildan sezeryana alabilirler tekrar nst çekilecek bekliyorum inşallah hayırlısı olur dua eder dua beklerim ☺️
ElfAhmt25 nisan nasil oluyor tam olarak bende sümüksü sari akinti geliyor bayadir nisan degildir dimi o hic bilmiyorum ilk hamileligim
BuFi2012 ElfAhmt25 canım normal akıntılardan çok farklı bişi. Bende bilemem edemem diyodumda. Görünce dedim bu kesin diye sende anlarsın zaten eline bi bütün gibi geliyo
Gencanne01 BuFi2012 Pazartesi’ye kadar kendı sancın gelır bence hadı gözün aydın darısı bana kaç haftalıksın canjm
deletedmom209 Ydilan biz daha çok küçüğüz bacım 32 haftalık benim fındık farem ama hastanede kalsam doğurtacaklardı iyiki çıkmışım
KaderGlserinOk Benimde bugün nişanım geldi sancım ara ara kasıklarda oluyor o kadar onun dışında hiçbir belirti yok doğumu bekliyorum heyecanla 😏