Kızlar biz evde 2 kişiyiz hep 100 150 falan gelirdi bu ay 400 tl geldi enerjisayı aradığımızda daire olarak değil de dükkan gibi ticarethane olarak gorunuyormus evimiz normalde kW başına 1.3den hesapliyorlarmis bizimki 2.6dan hesaplaniyormus yani tam 2 katı biz şok ev sahibi bugün düzeltildi haberimiz bile yoktu eğer çok geldiyse sizde Bi arayın derim..