Mrv1007 Hep bana denk geliyor zaten 😁 ama artık bı yerden sonra duvara konusyormussun gibi geliyor tartışmayı bırakıyorum.en çok zoruma giden hepimiz haftanin 6-7 günü 8-9 saat çalışan insanlarız emek veriyoruz fatura ödemek neden lüks,evime et almak cocuguma bez almak mama almak neden lüks.artik bunun siyasi görüşün ötesinde bir insanlık sorunu olduğunu unutuyorlar vicdanlarını koreltmisler.alim gücü olmayan insanlar üzerinden birde ahkam kesiyorlar senin gücün varsa benim yoksa sende gel benim hakkımı savun birlikte savunalim bu düşmanlık neden.bir daha söylüyorum bak bu artık fakir zengin kavgası değil insanlık insanca yaşama kavgası neden gözlerinizi vicdanlarınızi koreltiyorsunuz.dime ama yok ona sorsan ben patlıcanın derdine düşmüşüm 😁