Kumsallina95 omerim32 kova burcu olcak desene sağlıkla gelsin canım benim kız kardeşimde 18 Şubat doğumlu kovalar iyidirr sağlıkla gelsin minikler 🥰👍
Kumsallina95 Ozlemdiril 34 haftada nstye girdim 38. Haftada sezeryan olmuş olacam canım haftaya tam saatini verecek saat hakkında şuan bilgim yok sağlıkla gelsin minikler 🥰 36. Hafta yani bugün gün aldim
Ozlemdiril Kumsallina95 benım ailem gelcek yanıma dogum için annemle kardeslerim benımde sanırım 38 de alır ama aksi gibi tam orucun ortası oluyor nasıl yaparız bilmşyorum annem dert etme dıyor ama babam oruçlu olcak her aksam sıcak yemek olması lazım bilmşyorum ya çok dusunuyorum bu konuyu
biruykusuzanne Hanımlar kesinlikle spinal olun o anı görmek o ilk sesi duymak harika birşey korkmayın iğneyi bile hissetmiyorsunuz 😍😍😍😍
Kumsallina95 biruykusuzanne kız ben hayata yapamam kalp krizi geçiririm kesin 😊😬 kesildiğimi bilmek ürkütücü hiç bişey hissetmeden uyumak iyi ya
Kumsallina95 Ozlemdiril düşünme canım stres yapma kendine herşey olacağına varıyor ya zaten bebek olduğu için gergin sıcak yemek vs olur babanda gelirse en azinda bı 15 gün senin toparlanman için yeterli 😊👍
Ozlemdiril Kumsallina95 aynen ya bayramın 2 sine döneriz diyor annem o zamana kadar toparlarım hayırlısıyla
NesrinH Kumsallina95 36+1 iz suanda yarın randevum bar bakalım heycan korku ınslalah jersey yolundadır
biruykusuzanne Kumsallina95 benim kadar panik atak olma birde kalp hastasıyım düşün 😃 ameliyathaneye girince o korku gidiyor sonunu düşün harikaydı ya şimdi yine hamileyim yine spinal o sesi duymak bambaşka 😃
Kumsallina95 Ozlemdiril 1 hafta bir zorluğu sonra ayaklanıyor dün zaten 😊❤️🙏 sağlıkla gelsin minik kuş ❤️
Annebaba23 biruykusuzanne Ayyy öyle mi diyosunuz :) doktor bana 45 dk kadar sürer dedi ama ameliyathaneye girmek bile bir ürkütüyor :)
Kumsallina95 biruykusuzanne eminim oyledirde ben dayanamam dokunmalarida hisediyomusuz oda korkutur beni ya yapamam ben 😊😬
nuzunismail Kumsallina95 Biz de inş kavuşcaz bu tarihte 39+2 de epidural sezeryan olucam, inş erken gelmek istemez
Serapsahra Bizde dün bu tarihi aldık öğleden sonra 16;30 hayırlısı ile gelir inşallah benim de ikinci sezeryanim olacak ama bende genel anestezi olucam diğerine cesaret edemem bende
Kumsallina95 Serapsahra ay aynı şekilde bende de o cesaret yok ya ikinci olunca korku var sadece ilkinde bilmeden girince bu kadar korku değil ,😊😬
Oznurkk Kumsallina95 darısı başıma diyeyim. cuma günü gidecem doktora sezaryen istiyorum bu tarih olsun diyecem inşallah kabul eder 🙈
KubraKocakaplan Kumsallina95 bencede çok zor ama dayanıcaz artık ben dedim siİn sesinizi duyarsam panik yaparım doktorumda bende sakinleştirici yaparım dedi 😀