Kumsallina95 Nasıl gidiyor son günler hanımlar ? 😊🥰 Hazır mıyız sezeryana benim ikinci sezeryan kalbim pıt pıt 🤦🏽♀️ hem heyecan hem korku hem mutluluk bakalım bu doğumda neler olacak ?
KubraKocakaplan Kumsallina95 Banada aynı günü verdi aynı şekilde bende korkuyorum bide bu sefer spinal olucak dahada korkuyorum 😀
NesrinH Kumsallina95 canım tam kaç haftalıksın kacta alıcak bende o gınu ıstıyorum bugun 36+0 olduk yarın randevum var bakalım ne dıycek o gune verırmı acaba ben ıstıycem ama
Mozarella Kumsallina95 harika gün canim! Sat kaçtı SON ADET. bana o tarihi vermedi dr. 19unu verdi 26.05 son adetim
Kumsallina95 KubraKocakaplan benimde aynı şekilde ilki geneldi bundada genel istiyorum spinali ben yapamam ya acayip korku sardı İnanki 🤦🏽♀️🤐🤣 herşeyi bilip girmek daha zor sanki 🤦🏽♀️
Bbusraa_ Bende ikinci sezeryanımı o güne yapıcam. Aynı duygular bende de var😃 ama en çok korku ilkinde epiduraldi şimdi genel anestezi mi olsa diyorum kafalar karışık 😂
KubraKocakaplan Bbusraa_ Genel anestezi oldum ben ilkinde yan etkileri var biraz o yüzden doktorum bu sefer istemedi
Kumsallina95 Bbusraa_ İlki geneldi buda genel ben spinali yapamam ya bakalım bu minikler nasıl gelcek ,🤣 sağlıkla gelsinler inşallah herşeyi bilip girmek en zoru sanki 🤫🤐
KubraKocakaplan Kumsallina95 bencede çok zor ama dayanıcaz artık ben dedim siİn sesinizi duyarsam panik yaparım doktorumda bende sakinleştirici yaparım dedi 😀
KubraKocakaplan Bbusraa_ uyandım aşırı ağrım oldu bir anda bebeğimle tam ilgilenemedim birde genel anestezi bebek için pekte hayırlı bişey değilmiş detaylarıyla anlatınca ikna oldum doğrusu
Kumsallina95 Nilufar_1996 amin canım tüm dualarım hamişler sağ salim bebislerini alsın kucaklarına bizde kavusalim hayırlısıyla 😊🥰🤰
Kumsallina95 omerim32 kova burcu olcak desene sağlıkla gelsin canım benim kız kardeşimde 18 Şubat doğumlu kovalar iyidirr sağlıkla gelsin minikler 🥰👍
Ozlemdiril Kumsallina95 benımde ikinci sezeryanım olcak nisanın 15 şnde tam 38 haftalık oluyorum sen nstye kaç haftada girdin canım birde sabahmı olucaksın seseryanı birde 4 de oluyor dedi doktorum sabah yapıyor genelde 7 gibi kacıncı haftada sezeryane gün verdi sana
Kumsallina95 Ozlemdiril 34 haftada nstye girdim 38. Haftada sezeryan olmuş olacam canım haftaya tam saatini verecek saat hakkında şuan bilgim yok sağlıkla gelsin minikler 🥰 36. Hafta yani bugün gün aldim