umrankozak 36+0 da doğum yaptm sezaryen ile, kontrole diye gittim bebeğimin beslenmeyi bıraktığını öğrendik. Doçent Dr baktı inceledi kordonda ki damarları kan akışını flan ama sonuç değişmedi, bebeğin beslenmeyi bıraktığını bu şekilde içerde daha fazla duramayacağını söyledi. Ben her ne kadar daha küçük erken desem de acil sezaryene girdim 2265 gr doğdu kızım çok şükür kuveze girmedi. Ciğer geliştirici vurmuştu benim doktorum 34 haftalıkken, doğduğundan solunumunda flan problem yoktu emme refleksi vardı o yzden gerek yok demişti. Şmdi 3 yaşında erken doğdu ama maşallah bi sıkıntımız olmadı bu yaşa kadar 🙏 seninde bebeğin sağlıkla gelsin inşallah 36 hafta çok erken değil ztn hayati fonksiyonları yerinde oluyo kuveze girme olasılığı düşük bi ihtimal ♥️🌸