Alyabebekk bundan 10 gün öncede sancım çıkmıştım nstde canım. O zaman da yattım, ciğer geliştirici iğne oldum,ilaçlarla ,serumlarla sancılarım azaldı. Evde istirahat ettim. Dün kontrolüm vardı,baya sancım çıktı ama bende hissediyorum. Rahimde de incelme var dedi. Bebeğin gelişiminde sıkıntı yok, 2650 kg, kafası 2 hafta önde gidiyor sadece. Bide 9 cm miyomum var riske atmak istemedi doktorum.