Dilaraa1 Momydemet bende yarın gideceğim doktora benimde agrilarim var ama normal mi degil mi bilmiyorum cok korkuyorum 😔
Momydemet Dilaraa1 sadece ağrı olunca belki bir şey olmaz canım,benim rahimde de incelme varmış,sezeryan olacağım için doktor riske atmak istemiyor
Feyzaveannesi Alyabebekk İki çocuklu hayata bende hazırlıyorum kendimi 😂 çokta hazır olduğum söylenemez 😂
Ece003 Alyabebekk yanma yüzünden portakal veya mandalina Bİle yiyemiyorum mahvediyor beni birden bire ateş basıyor menepoza girmişim gibi 😂36+2 oldum doğurmak istiyorum artık asla geceleri yatamıyorum
Alyabebekk Ece003 ayy portakal mandalina hiç aklıma gelmedi sebep olabilir diye 😬 severek yediğim meyvelerden bir kaçı 😍 şmdi başlıyo yine alev alev 🔥🥴 sabah olmaz bu gece