Canim_bebegim40 ay hastayım diye çıkıp test alamadım felaket gribim, bide hiç bi belirtim yok dümdüzüm geçen ay çok belirtim olmuştu meğersem iğnedenmiş çok üzülmüştüm sonu hüsran oldu diye, 2 yumurtam oluşmuştu ne güzel birisi tutar diye hayal kuruyordum nasip olmamıştı, bu ay tek yumurtam büyüdü o yüzden hiç düşünüp kendimi beklentiye sokmak istemiyorum ☹️