Canim_bebegim40 belirtilerim yok ya herhalde var aslında ama kendimi kandırmak istemiyorum belkide istediğim için belirti oluyor
Sürekli hapşırma,bel ağrısı,göbek deliğimin etrafında bi acı hissediyorum sanki yumurtalıklarım çalışıyor gibi adet zaamnım gibi arada ağrı oluyor
Midem yanmam var 2 gündür ve 2 gündür geceleri uyuyamıyorum sabaha kadar bilmiyorum bunların hangisi belirti tabi
Arada göğüs ağrım oluyor yani bilmiyorum kuzum
Adet tarihim Şubat 18 olursam eğer
Cumartesi vuruldum iğnemi 21-22 mm olmuş 4-5 yumurtam gelişmiş
Sizin kaç mm di vuruldunuz iğneleri