mertobaby erken doğum riskim olduğu için her nst sonunda sancı çıkarsa açıklığıma da bakılıyor bugüne kadar doktorum ve 3 ebe olmak üzere 4 kişi tarafından muayene edildim ama asla ne acı ne kanama oldu, insan gibi davranmamışlar belli ki vicdansızlar sana tavsiyem bir daha o ebeye muayene ettirme kendini sinirim bozuldu pislik şey ya 😒