Bebek08 evet sancı değil su an beni korkutan artık altyan muayene oldu doktorum yarın cağırıyor halimi gören kayınvalidem annem ablam hepsi sezeryan ol madem iyi değilsin bu sekilde yapamazsın korku oluştu diyorlar cunku gercekten iyi değilim su an ve ne demek istediğinizi anlıyorum psikoloji cok garip bişey asla yadırgamadım cunku su sıralar bende de öylr seyler olmaya basladk bu gun de tuzu biberi oldu heyecanım hevesim gitti bu sefer vicdan azabı çekmeye baslıyorum bilmiyorum 😔