İki gündür belimde geçmeyen agrı ve bebek kasılması olunca doktora haber ettim ben izinliyim ama ebeler se muayene etsin nst baglasınlar bana haber ederler gelirim dedi hastaneye gittik 38+6 dayım bu arada ve bu zamana kadar doktorum dahi muayene etmedi alttan ve öyle bi korkum vs de yok gayet çatala cıktım ama yemin ederim nasıl bagırdıgımı acı cekip ağladıgımı ben bilirim ve cok uzun sürdü sonra elinş cıkardı elleri kan tansiyonum düştü korkudan acıdan açıklıgın yok incelme var dedi nst baglandı vs gerisi önemli değil ama kanaman devam edebilir cok gelirse gel dediler
Aklıma takılan sey su noemal dogumda her açıklıga baktıklarında bu sekilde acı mı cekiliyor sizler dogumda yada gittiğinizde baktıklarında böyle mi oldunuz kanamanız oldu mu? Son 8 günüm ama bu gün gercekten çok kötü bi tecrübe oluştu sizlerin nasıldı bunlar sabah oldu hala kan geliyor ve canım acıyor psikolojim de cok etkilendi