Mervepera kzbny0lc yaaaaa ayar konusu süpermiş çünkü bende pek anlamıyorum sevmiyorum da bu hoşuma gitti teşekkür ederimm😁😁
Mervepera aysel79 çok teşekkür ederim evet philips in ışık özelliği çok hoşuma gidiyor demek ise yarıyor cidden 😇
Sema97 Dyson varken başka süpürge alınmaz bende ona geçmek istiyorum 🤗 ütü Kazanlı en güzeli bol buhar uygun Fiyatlı bi şey isterseniz Beko’nun ütüsü güzel
yarenaygk34 Phılıps azur pro ütüm 5 senedir kullanıyorum süpürgemde phılıps marathon aynu şekilde beş senedir kullanıyorum memnunum ama şimdi süpürge alsam dyson alırım kablosuz
Deletedmom622772 Mervepera philips marathon ultimate serisi gercekten mükemmel benden sonra annem kayınvalidem ve evlenecek arkadasım aldı gücünü görüp 😬
Hilalkhrmn417 Mervepera süpürge Vestel ayyıldız modeli ütü de Philips azur pro 3 yıldır kullanıyorum memnunum sorun yaşamadım 😊
bluees1207 Mervepera süpürge bütçeye göre değişir bendenki arçelik ben çok memnunum ama elektrolüxün süpürgeleri harika birde philips ütüde kesinlikle philips derim
Aselyusra Mervepera benim süpürgem Philips cat&dog serisi. 4 yıldır kullanıyorum çekim gücü minicik bile azalmadı. Max güçte halıyı kaldırmayı geçin yerinden kıpırdatamazsınız. Ve etrafımda çok maraton kullanan var hepsinin bir süre sonra düştü performansı. Bu acayip güzel pratik hafif ve antialerjik.
Aselyusra Mervepera ütü olarak da Philips azur pro kullanıyorum memnunum. Daha iyileri de var ama Philips ten şaşma
suleesrky Supurgem Rowenta RO7690, utum Philips Azur Performer Plus. Ikisinden de çok memmunum. Süpürgede Electrolux diye harika bir marka var anneme aldım çekim gücü mükemmel. 🌸