Mervepera Rowenta kullanıyordum çokta memnundum , ihlas aldım yeni çıkan rose gold olanı asla almam dedim , dyson a bile kıyamadım para vermeyi ama boşuna temizlik yapıyormuşum artık gözümde her süpürge aynı , temizlik yaptığım gün evimden çıkan tozun pisliğin haddi hesabı yok , o yüzden her süpürge bir tarafa ihlasın ki bi tarafa diyorum :)