Herkese çok geçmiş olsun arkadaşlar
Benim de eşim iki gün önce pozitif çıktı ben de bugün 38 derece ateş ve eklem ağrısı ile test vermeye gittim ve negatif geldi ama doktorum yanıltıcı olabilir diyor yani boğaz ağrısı yanması göğsümde ağrı nefes aldıkça baya belirti var benim durumumda olan var mı acaba belirti gösterip negatif çıkan ?? paylaşırsanız çok sevinirim