beyzahuseyin Momy1 bende pozitif olduğumu öğreneli 1 saat oluyor çok ağrım var ama bebeğe bir zararı olmuyormus canım korkma doktor söyledi
Serapcemre Momy1 ben de yeni geçrdim doktora kontrole gittm cagırdı cnku detaylıya kadr kan sulandırıcı iğneye devam edicekmişim😒
beyzahuseyin Momy1 bide bol bol sıvı C vitamini tüketmeye çalış doktor söyledi bana da artı olarak da d vitamini verdi damla olarak
Hmsrln Momy1 yalnız değilsin🙋🏻♀️Bende bir kaç saat önce öğrendim, 33 . Haftadayız kontrolüm vardı 2 gün sonra onu iptal ettim öyle dinleniyorum evde😊Korkma yani canım, iyi beslenir dikkat edersek bir şey olmaz Allahın izniyle inşallah👍🏻
Seyma93 Bende Cumartesi pozitif çıktım 28 haftalık hamileyim önce çok korktum ama bebeğe zarar vermiyormuş sen kendi bağışıklığını güçlendir dediler her gün bi büyük bardak portakal suyu içiyorum ballı süt yumurta filan. Rabbim hepimizin yavrularını esirgesin
Momy1 Seyma93 3 gundur grip gibiyim bende bugun test yaptirdim pozitif cikti. bi zarari olup olmadigini doktora mi sordun canim
Dmteyll Oncelikle gecmis olsun canim. 34 haftaligim bende geçen hafta atlattim biraz zor geçti ama şükür atlattık. İlk günler çok ağrım oldu parolla idare etmeye caliştim.bol bol meyve limon ve ihlamur tükettim tavsiye ederim çabuk toparliyosun şuan bebeğimde gayet sağlikli covid in bebege bir zarari yok diyor doktorlar ne kadar dogru bilemem tabi ama
Ttulin Dmteyll merhaba bende suan covit geciriyorum. Eklem ve kas agrilarimdan duramiyorum. Parol u gunde kac kez alabildiniz ? Etkisini gorebildiniz mi?
cnn34 Dmteyll gebeler lütfen ıhlamur içmesin doktorum kesinlikle bitki çayı içme ıhlamur dahil doğumu tetikliyor dedi..
Momy1 Arzz cok gecmis olsun canim sanada insallah bisey olmadan atlatiriz ya. Ben pozitif olduktan sonra doktorla gorusemedigim icin tedirgin oldum.
Arzz Momy1 Ben kusmadan dolayı keton yükselmesi nedeniyle hastaneye yatırıldım o sırada ateşim yüksek çıktı dusuremeyince kovid testi yaptılar pozitif çıktı sonrasında bol serum verdiler ama kovid ile ilgili sadece parol verdiler Dr dedikleri bol portakal muz ve kemik suyu iç su tüketin şeker ve hamur işi tuketilmeyin enfeksiyonu tutuyormuş kan sulandırıcı vurdular on gün kadar evde kendim vuracağım Dr dediğine göre hamile olanlar bebeğe hiçbir şekilde etkilemiyor siz içinizi ferah tutun eğer kotulesirseniz şehir hastanesi nde kovid için özel ilaç uygulanıyor hamileler için ben beşinci gün ki ben vitaminsizlikten açlıktan oluyordum atlattım siz daha iyi olacaksınız iki üç gün sürüyor etkisi rahat olun
Momy1 Serapcemre bugun kan tahlili falan yaptirmistim kovid testinle beraber yarin getir demisti artik esim goturecek.
Momy1 Hmsrln ay hadi insallah dedigin gibi olur ya gunduzleri okdar degilde geceleri daha kotu oluyorum.
Mozarella Dmteyll canim pozitifken nst nasıl gittin ben de gitmek istiyorum ama almadı doktorum doğal olaeak
Momy1 Arzz evet saglik bakanligindan arayip bilgilendirmeyi yaptilar kotulesirseniz suraya gidebilirsiniz diye. Insallah sizde cabuk toparlarsiniz🙏