Dilarey bende kamudayım, ilk başlarda uyku ve halsizlik ile işe gitmek çok zordu, arada rapor almak zorunda kalıyordum halsizlikten. Sonra geçti ama bu seferde eve gel yemek hazırla derken yine çok yorulmaya başladım, kanama geçirdim ve o günden sonra hep raporluyum artık. Bazı gebeler için çalışmak zor oluyor, hele evde bir yardımcın yoksa, ailen yakında değilse. Sen daha başındasın, biraz daha dayanmaya çalış, belki bünyen alışınca düzelir. Yarım gün çalışıyorsan daha kolay olur.