Dilarey Ben 24.haftama kadar dayandım, özel sektörde mutfak kısmında çalışıyordum.hergun ayakta, sürekli eğil kalk, yerleri yıka bilmem ne. En son doktorumla konuştum işte artık belim ağrıyor diye rapor verdi. Doğum izni hakkımdan ve onun parasından da olmak istemediğim için çıkmadım o sürece kadar. Dayanabiliyorsaniz dayanın derim, alınacak çok şey var, her şey ateş pahası olmuş. En azından eksik bir şeylerinizi alırsınız birkaç ay daha çalışıp