Dilarey bende tasarımcı olarak çalışıyordum ilk gebeligimde iş yormuyor du ama o uyku yokmu bide mide bulantısı beni mahvetmisti ama evimiz kredi oduyorduk ve çalışmak zorundaydim. 38 haftaya kadar çalıştım. Simdi 2. Gebeligimve evdeyim bi yönden çok rahat güzelce uyudum ama b8 yönden de çalışmak anneler için daha iyi vücut dinç kalıyor ve sosyal oluyorsunuz. Yani ikisininde arti ekşisivar.umarim sizin için en guzeli neyse o olur. 15 20 çocukla uğraşmakta kolay değil heleki uykuluyken.