HaticeTekin Sultangungor Ben sizi kesin tanıyorum dur kendi annem o tarafta oturuyor hangi site acaba🤭
ceylann18 Betul0635 eşim sanatoryum da çalışıyor oraya gidiyorum doğumhane olmadığı için araştırmaya gecicektim araştırmadanda kaldırmışlar dogumhaneyi etlige zübeyde hanıma gideceğim artık
Buket1509 Elisa06 oyhh maşallah sana ama en güzelini yapmışsın boşver binada ikisi de büyür ikinci çocuğu istesem valla bende yapardım peş peşe maşallah kızına allahım sana iki cennet kuşunu da yaşatmış sağlıkla doğumların olsun inşallah
Elisa06 Buket1509 sağol canım tşk ederim inşallah rabbim sana herşeyin hayırlısını verir yavruna sağlık huzur versin