Elisa06 Buket1509 öp benim için canım olabilir yaa sadece gebelik için değil burası hepimizin burası sende bir annesin sonuçta 😘😘😘
bkts hndee a neresindesinizz 🥰 cok yakiniz bence, ben de susuz mahallesi diye gexiyor ama hemen kasmirin ilerisindeyim🥰
Elisa06 Buket1509 bebeğim var 10 aylık kızım şimdi ise gebeyim 32+4 buda oğlum canım hayırlısı üst üste gebelik yaşadım biraz zor sezeryan birde🥺🥺🥺
Buket1509 Elisa06 oyhh maşallah sana ama en güzelini yapmışsın boşver binada ikisi de büyür ikinci çocuğu istesem valla bende yapardım peş peşe maşallah kızına allahım sana iki cennet kuşunu da yaşatmış sağlıkla doğumların olsun inşallah