ceylann18 Betul0635 eşim sanatoryum da çalışıyor oraya gidiyorum doğumhane olmadığı için araştırmaya gecicektim araştırmadanda kaldırmışlar dogumhaneyi etlige zübeyde hanıma gideceğim artık
bkts hndee a neresindesinizz 🥰 cok yakiniz bence, ben de susuz mahallesi diye gexiyor ama hemen kasmirin ilerisindeyim🥰
HaticeTekin Sultangungor Ben sizi kesin tanıyorum dur kendi annem o tarafta oturuyor hangi site acaba🤭
ceylann18 Betul0635 aslında bnde istemiyorum ama başka nereye gidebilirim ki evim keçiören eğitim ve araştırmaya çok yakın ilk doğumumu orda yapmıştım çok memnundum şimdi doğumhane yokmuş çok moralim bozuldu