mutlugebeee Morprenses bende o civardım L aldım tam geldi sıkmasında büyük olsun önemli değil zaten lastikli sarıyor düşmez
guzelbebegimmmmm merve2306 arkadaşım sezaryen doğum yaptı. Hiç gerek görmemiş bana alma dedi. Zaten hasta bezi veriyor hastanedekiler dedi. İlk doğumumda da ihtiyaç duymamıştım almadım o yüzden şimdi
rengarenkduduv Morprenses benim boyum 1.55 doğuma 74 kilo ile girdim sıkmasın istemediğim için xl almıştım ilk paketi. Ama 2.pakette L aldım o da oldı
Embu merve2306 ben almadım sezaryen oldum benim gittiğim hastane kendi hasta bezini kendileri gelip çıkarıp taktılar evde de gece pedi yetiyor herkesin bünyesi farklı tabi canım ben adet görürkende çok kanamam olmazdı 3 güne biterdi
blueberyy00 Asel2520 hastanede ne kullandınız neye izin veriyorlar bende sezeryan olcam almayı düşünüyorum ama kullandirmazlarsa diye kararsizim
Asel2520 blueberyy00 hastane kendi verdiği hasta bezini kullandırttı eve de gelince uzun gece pedi kullandım o daha rahat oldu
blueberyy00 Asel2520 çok kararsızım bende ya alıp sezeryan yarasina geldiği için kullanamaz isem ya diyorum
Yigitinannesi_ blueberyy00 hiç acımıyo cnm sariyo karnini aynı kumas gibi rahat karın bölgesi ztn kilot şeklinde normal kilot giymiyosn sadece o yeterli oluyo onu bitirdim kiloda geçtim o daha çok acıttı sezaryen yaramı
Xxz Sinemkk O bezden varsa o da olur ama lavaboya gittiğinde açıp oturmak çok zor oluyo onu mu tutucan falan zor oluyodu ben ikisini de kullandım depent daha rahat tabiki
blueberyy00 Asel2520 10 lu paketler de var 60 küsur dü geçen fiyatı bakayım biraz daha araştırayim en azından verdiğim para boşa gitsin istemiyorum
Asel2520 blueberyy00 aynen ucuz birşeyde değil ben kullanamadım attım kenara 2 sene önce 40 TL’ye aldım 60 olmuş demek
Aseless merve2306 normal doğum yaptım kanamam çok yoğundu işiyomuş gibi kan geliyordu resmen depend ilk hafta için gerçekten çok gerekli hem normal pedden daha rahat akma kokma sızma derdi yok en azından 😃
blueberyy00 Asel2520 amin amin o yüzden insan elini birşeye uzatırken iki kere düşünüyor ne kadar alma imkanin olsada öncelik vereceğimiz başka şeyler illaki oluyor 🤦🏻♀️