merve2306 36+6yim 28.haftamda almıştım depend ve lohusa pedi aldım, doğum sonrası kanama da kullanılıyor arkadaşım sezeryan doğum yapmıştı kullandı bende normal düşünüyorum bakalim çantamı 29.haftamda hazırlamıştım depend ve lohusa pedi de koydum , hatta 35.haftamda muaynemden sonra göbegim düştü ve idrar kaçırma ve şık idrara çıkma durumu yaşıyorum mesela dışarı çıkarken depend koyuyorum markete vs giderken eşimle,çünkü ıdrar kaçırma istemsiz oluyor ve aniden gelebiliyor bu yüzden yürüme mesafesde olsa depend koyarak çözüm buluyorum, gebelik son haftalarında normal demisti doktorum cok saglklo değil koymak tabi ama baska cozum yok cunku istemsiz bir şekilde aniden geliyor bazen tutamıyorsun bazende k ucuk küçük geliyor evdeyken orkd ile idare ediyorum dışarıda simdi den depend kullanıyorum, doğum için sizde alın bulunsun