Morprenses 85le doğurdum l beden giydim çok rahattı beden tablosuna göre alın hatta indirimde olursa 2 tane alın ben 35 tlye falan almıştım 65 olduğunu görünce 2.yi almadım pede geçtim ama çok rahat ettim depend ile. Hele ki sezeryan olunca insan çamaşır giymek istemiyor