MerveeD kalpatisi_ Yenı bır post açılmış bıraz once acı pul biber yesem bebeğe zararı olur mu diye 😂😂😂 Bugün herkes ne yiyeceğini şaşırdı haha
Busra2013 kalpatisi_ ona bısı demem anlayısla karsılarım gecen bırı demıs cola ıcmek yasakmı cocuk beynı erıyormus😂😂😂😂😂bırıde demıs kocam bebekten cok emiyor bısı olurmu😂
kalpatisi_ Busra2013 oturup ağlasam mıı gülsem mii napsam bilemedim. Dalga geçincede avukat bürosuna döndürüyolar burayı avukatları korumaya geçiyo hemen skdmdkdkdm
kalpatisi_ MerveeD bebek kırmızı doğar bişey olmaz deseydin 😅😅😅 bazıları sormak için soruyo gerçekten. Baktı uzun zamandır post açmıyo ne diye açsam diye düşünüp buna karar veriyolar heralde 🤷🏼♀️
Serapcemre Beyza190920 🤣ben bir yerde okumuştum he bebek sakız çiğner patlatır diyordu çok gülmüştü mideye gidiyor sakız bebek başka yerde
Busra2013 kalpatisi_ dnkdjdkd valla annelık duygusu herseyden korkuolarda ne blm hani bole dusunuosanız yapmayın😂
Civcivinannesiii Fatma-onal burdakilerde on tane doğurmustu cunku.. Hamile kalinmadan biraz araştırılsa keşke bebeğin midede değilde rahimde olduğu konusu… Tabii sizde duyar mood olarak yerinizi almışsınız