kalpatisi_ MerveeD bebek kırmızı doğar bişey olmaz deseydin 😅😅😅 bazıları sormak için soruyo gerçekten. Baktı uzun zamandır post açmıyo ne diye açsam diye düşünüp buna karar veriyolar heralde 🤷🏼♀️
MerveeD kalpatisi_ Ben sağlık ıle ılgılı bır post acıyorum 3 kişi dışında kımse yazmıyor bunlara yazıyorlar da yazıyorlar anlamıyorum 😂😂
eceturan Aseless bu kadar da sacmalik olmaz bence. Kacinci yuzyilda yasiyoruz? Internet var. Hersey var ciddi ciddi sormak bence abarti ben ironi olsun diye yazdim. Bana degil sorana yazacaktiniz.
Busra2013 kalpatisi_ dnkdjdkd valla annelık duygusu herseyden korkuolarda ne blm hani bole dusunuosanız yapmayın😂
kalpatisi_ Busra2013 yada yapıcaksanız bişey olur mu diye sormayın. Çünkü yaptıktan sonra bunu sormanın bi anlamı yok 😅😅😅
Naber81 Fatma-onal cehalete gülmek saçma haklısın ağlamamız lazım böyle şeylere. Neyini savunuyorsun bu saçmalığın 😅