Fatma-onal dar kalpli?? Siz çok geniş kaplisiniz sanırım. Doktoru aramak için gün farketmiyo. Burda korkup gecenin bir vaktinde doktorunu arayan çok insan gördüm, tanıdım. O kadar geniş kalplisiniz ki bunu düşünememişsiniz belli. Doktor şahsi numarasını veriyor zaten he vermediyse aile hekimindeki doktorun numarası illaki vardır. Burda bissürü post açıldı bununla alakalı arama butonuda bu nedenle var. Biraz mantık rica ediyorum.