Geçmiş olsun, başınız sağolsun. Bu gibi durumlar beni çok etkiliyor üzülüyorum. Kuzenim başına d a gelmişti, 38haftafa gittinda bir şey yoktu, normal doğumu bekliyorlardi, 40hafta içinde gittiler meğer bir hafta önceden kordon dolanmış ve karnnd ölms. 4kg bebek sezaryen almışlar. Kadın çok kötüydü kimse konuşamıyordu sadece eşiyle bu süreci atlattlar belkide. Kısa süre icinde tekrr hamile kaldı bir kızları oldu şimdi bir aylık. Bu defa erkenden aldilar gelişimi de çok iyidi maşallah. Bu süreçte nasıl teselli verilir bilmem, ama yasınizi tutn aglayn kendisini yıpratmayn , tekrar bir can sizde hayat bulacak bunu düşünün,. Allah sabır güç sağlık versin size.🤲