esraaymanayman Allahim sabrini versin insallah evlat acisini bilirim ben kendi ellerimle 1.5 aylik oglumu gomdum.beterin beteri var .. bende kendimi cok sucladim ama bunun bi suclusu yok Allah onu senden daha cok seviyomus oyle dusun ben bir melek annesiyim.. uzerinden daha 10 ay gecti 100 senede gecse benim acim asla dinliycek seninde oyle.. suan hamileyim ogluma duydugum sevgi ve ozlem bukez karnimdakine haksizlik yapiyorum hissiyle geri dondu ve suan bundada sorun var ilaclarimi biraktim ve suan cok zorlaniyorum bu pskolojiyle bunu yasama konusunda.. sana diycegim su ki; sana uzulme sen bisey yapmadin, yine olur , ya emek verseydin bak milletin 20 yasinda evladi oluyo vs vs birsuru sey soyliycekler hepsi cok dogru ama senin acinda gercek oyuzden sakin susma aglamak istiyosan agla beni cok susturdular simdi bogazim rahatsz niye cunku konusmak istedigim seyleri soyleyemedim.. agla 3 ay 5 ay agla ama asla isyan etme ve kendini suclama..ben hala oglumun odasina girerim esyalarini koklarim arabasini surerim..ve inan yine olcak rabbim birini yanina aldi senin kucagini bos birakmiycak..