21 haftalık bebeğimin rutin kontrolüne gittim ve doktorum gelişimi 19-20. haftada kalmış kalbi durmuş dedi ama ben tam bir hafta önce hareketlerini hissetmediğim için sağlık ocağına gittim ve 140-150 arası çıktı kalp atışları bi sonraki gün de tetenoz aşımı oldum ve eve geldim bir hafta sonra kadın doğum uzmanına kontrole gittiğimde kalbi durmuş dedi çok inkar ettim çok doktora gittim ama hiç biri yaşamadığını söyledi bebeğimi düşük yapmak zorunda kaldım ve piskolojisi çok kötü kaldıramıyorum minnacık bebeğimi bıraktım içim acıyor canım yanıyor uyuyamıyorum vicdan azabı çekiyorum 17. haftasında korona aşısı oldum o yüzden mi öldü yoksa Perşembe günü kalp atışını duydum cuma günü tetenoz aşısı oldum bir hafta sonra Perşembe gittiğimde kalbinin durduğunu öğrendim o bir haftada ne oldu bebeğime dayanamıyorum canım yanıyor uyuyamıyorum