Durununannesi46 kirpapatyasii1 maşallah 🧿 sağsalim kavuşun bebişinize 🙏 biz de 33 haftalık olduk kızımla 🤍🌸
kirpapatyasii1 Durununannesi46 amin inşallah canım 🤲sende sağlıcakla kavuşursun bebeğine inşallah 🤲🤲🤲🥰
Ece003 kirpapatyasii1 36+0 inanamıyorum bende 😄23-24 haftalardaydım en son ama 34 ten beri zamanda geçmiyor gibi çok heyecanlanlıyım
kirpapatyasii1 Ece003 sorma walla bende aşırı heyecan var bide ilk olunca 😁senin peki canim kaçıncı doğumun olucak
Tkloglu2017 kirpapatyasii1 aramız da 1 gün var 😊 biz sezeryan günümüzü aldık 9 Şubat 🥰 darısı size inşallah 🥰
Emelyurtpinar Mihri-balim_ bende cuma gittim canım 2750 gramız biz de. Nst de biraz sancım çıktı ama telaş yapmana gerek yok sıkıntılı değil dedi doktorum. Haftaya cuma tekrar kontrole çağırdı bakalım durumlar ne olacak benim bebiş biraz sabırsız olacak galiba ☺️
Mihri-balim_ Emelyurtpinar yaa az daha beklesiiiin bicirik çatı muaynesi oldun mu peki normal mi sezeryan mi bellimi
Emelyurtpinar Mihri-balim_ henüz yapmadı doktorum çatı muayenesi, bebişte dönmemiş daha muhtemelen sezaryen olacak 🥲
Melikeince kirpapatyasii1 ayyy yice stres oldum bende 37 girdim 3 hafta kaldı nasıl çıkacak diye düşünmemek elde deil
Nuur415 Zeynepty yok ve sezeryan olacak doğum suyumun gelmesi nasıl olurdu acayip merak ediyorum o yüzden önce gelmesini isterdim 😅😅 nişanım bile gelmedi henüz
Zeynepty Nuur415 benimde normal gözüküyor Nisan’da yok 40 .haftaya kadar gelmezse doktorum suni sancı veririz istersen dedi bakalım
Cerkes 38+0 olduk bizde çok şükür bu hafta alır büyük ihtimallle sezeryan olacağım çatı muanesini kaldıramadım 😢