kirpapatyasii1 Durununannesi46 amin inşallah canım 🤲sende sağlıcakla kavuşursun bebeğine inşallah 🤲🤲🤲🥰
kirpapatyasii1 viildaaannn gerçkten bende artık doğurup kucağıma almak istiyorum bakam ne zaman gelecek onların keyfine kalmış artik😁
kirpapatyasii1 hilalmevsim_3467 amin inşallah canım benim 🥰sende sağ salim kucağına alırsın inşallah 🤲🤲🤲🤲
Zeynepty Nuur415 benimde normal gözüküyor Nisan’da yok 40 .haftaya kadar gelmezse doktorum suni sancı veririz istersen dedi bakalım
Ece003 kirpapatyasii1 sezeryan olucak malesef ben hep normal hayal etmiştim bebeğim boynuna kordon doladığı için sezeryan daha sağlıklı olur dedi doktorum riske atmak istemedim
ipekgumen kirpapatyasii1 kan sulandırıcı iğne kullandığım için doktorum sezeryan önerdi risk almayalım dedi çünkü doğumdan birgün önce iğneyi bırakmamız gerekiyormuş tansiyon yüksekliğide var o yüzden çok bekletmek istemedi
Elifgoktug1 kirpapatyasii1 ay darısı bize olsunnnn🥰🥰🌸🌸 biz 38 de kavuşuruz yüksek ihtimalle sezaryen olduğu için çok heyecanlı ya 🥰🌸 32+5 iz ne kalmış surda diye kendimizi avutuyoruz🙈🙈 sağlıkla kavuşalım insallah🥰🥰
kirpapatyasii1 Elifgoktug1 amin inşallah kuzum🥰🤲sormamda sakınca yoksa neden sezaryan doğum şeklini seçtin
Nazgul-2022 kirpapatyasii1 evt normal doğum dedi inşallah bir an önce rahatlıkla kucağımıza alırız 🤲🤲
kirpapatyasii1 Papatya27 walla Öyle bi geçiyor gerçkten anlamdm şaka gibi geliyor 😁öyle geçmiyor diye düşünme her anının tadını çıkarmaya bak 🤗