kendincebirii 30 haftalığız🤍 21. Haftada başladı sıvı azlığı ama tansiyonum normaldi 25 te tansiyonda çıkınca havuç suyuna başladım her gün bi su bardağı sıkıp içtim 10 gün sonra kontrole gittiğimde sıvı artmıştı en son 28 de gittiğimde de çok artmamış ama azalmamış havuç suyunu haftada ikiye düşürelim dedi doktor. Şekerim de biraz olduğu için her günü fazla buldu sanırım ben de haftada iki havuç suyu her gün deveci armuduna başladım inşallah şifa olur 🙏🏻 Kusura bakmayın uzun oldu biraz 😅