Gnz kendincebirii rabbim yardımcınız olsun inşallah inşallah bebeğinizin suyu çoğalır bir mucize olur güçlü durun üzülmeyin🙏
Mustafagunay61 kendincebirii canim çok üzüldüm bu su azalamasi kotu bir durum benimde basima geldi 36 haftlarimda doktorum havuc suyu bol bol icmemi bol bol su tüketmemi söylemişti 37 gittigimde suyu çoğalmıştı 38 yine azaldi ve hrmen yatisimi vermişti doğum yapmistim sizinki dsha cok erken haftlards ınsalalh normale döner
eliff92 kendincebirii havuç suyu için bol bol suyunuz çok mu geldi sızıntı olabilir dua ediyorum size inş sağ salim alırsınız kucağınıza
kendincebirii eliff92 inşallah havuç suyu içiyorum şu an bide katı meyve sokacağı alacağız inşallah suyum düzelir bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻
kendincebirii Elfvli inşallah bende hayırlısıyla sağlıkla doğururum bebeğimi. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah herkes sağlıkla doğurur 🥺
Momtobe11 kendincebirii 30 haftalığız🤍 21. Haftada başladı sıvı azlığı ama tansiyonum normaldi 25 te tansiyonda çıkınca havuç suyuna başladım her gün bi su bardağı sıkıp içtim 10 gün sonra kontrole gittiğimde sıvı artmıştı en son 28 de gittiğimde de çok artmamış ama azalmamış havuç suyunu haftada ikiye düşürelim dedi doktor. Şekerim de biraz olduğu için her günü fazla buldu sanırım ben de haftada iki havuç suyu her gün deveci armuduna başladım inşallah şifa olur 🙏🏻 Kusura bakmayın uzun oldu biraz 😅
kendincebirii Momtobe11 bana doktor çok olumsuz konuştu benimde çok moralim bozuldu acile gidip baktırıcaz bugün inşallah sağ Salim kucağımıza alırız bebeklerimizi
dml33 kendincebirii doktorlar hep kotu konusuo cnm erken haftalarda azalınca hemen böbreği yok mesanesi yok diye dusunuyolar ondn perinatologa gonderiolar hemen
Momtobe11 kendincebirii inşallah canım🙏🏻 Havuç suyu için şekeri de sor daha şeker yüklemesi yaptırmamışsındır bide havuçta a vitamini var fazla tüketiminde sakınca var mı diye de sor ben sorduğumda yok dedi ama daha sonra bi yerde denk gelir okursun aklında kalmasın
Elfvli kendincebirii insallah. Canı gönülden dilerim Allah hayirlisi ile bebeğinize kavuşmanizi nasip etsin 🤲❤ sizde biraz sakin olun. Dinlenin, stres yapmayın, bol su için havuç suyunu da deneyin.
Funday35 kendincebirii Evlat acısı nedir çok iyi biliyorum ve kimsenin yaşamasını istemiyorum sizden de Allah razı olsun 🤲🏻 bu şekilde postlar görünce üzülüyorum yerim sizi ağlamayın lütfen Amin inşallah istediğimiz bu zaten 🤲🏻💜
kendincebirii Aylinnnnnnn amiinn inşallah çok sağolun💞 havuç suyu içiyorum şu an inşallah sağ Salim kucağıma alırım bebeğimi
Aylinnnnnnn kendincebirii çok Dua edicem sana merak etme herşey güzel olacak insallh rabbim safi ismiyle tez vakitte şifa versin inşallah
kendincebirii Elfvli şu an öyle yapıyorum inşallah yükselir suyu 🤲🏻 Dualarınızda bizi de eksik etmeyin 💞
kendincebirii Aylinnnnnnn çok sağolun Allah razı olsun inşallah sağ Salim alırız bebeklerimizi kucağımıza her şeyin hayırlısını versin rabbim💞
minikpandammmm kendincebirii çok su iç , sürekli su iç ve havuc suyu iç , deveci armudu ye , uzan dinlen bol bol. bu sekilde artar belki canım üzülme. farklı bir doktora ve perinatolojiye hemen git.