kendincebirii canım çok haklısın zor bir durumda karşılaşmışsın şu saatten sonra sakin olup iyi bir perinotolog bulun bazen yapabilecekleri bazı şeyler olabiliyor. İnşallah çözüm bulunabilir. Yengemin başına geldi ama onun resmen suyu geldi o şekilde suyu azaldı ve malesefki ölü doğumla sonuçlandı. Sadece saman kaybetme eğer suyu biterse bi sonraki aşama senim hayatın söz konusu . Öncelik sensin sen sağlıklı ol gerisi allahın izniyle olur istanbulda iseniz bir doktor tavsiye edebilirim.