Merhaba hanımlar, az önce kontrolüm vardı… ben cinsiyeti öğreneceğimi düşünürken doktor bebeğin suyu azalmış dedi karından göremedik bebeğimi vajinal olarak baktık… iki büklüm duruyor bebek dedi ense kalınlığı vs normal ama suyu çok az dedi ağlayarak yazıyorum şu an her an kalbi durabilir dedi perinatolojiye yönlendirdi, ne yapmam lazım hanımlar bu durumla karşılaşıp bebeğini sağ Salim kucağına alan var mı? Lütfen yardımcı olun çok moralim bozuldu ne diyeceğimi bilemedim…