asliu_ ilk gebeligim cok zor geciyo 8 haftada basladim kusmalara istahsizliga o haftadan beri dogru durust beslenemiyorum suan 15+2 olduk son 3 haftadir abartmiyorum agzima bir lokla sokmadm su dahi icemedim kusmaya gelince ac karna safra kusa kusa bayginlik gecirmisim 2.3 gun hastanede yatirdilar coook sukur bulanti yok kusma yok azda olsa yiyebiliyorum bebekte iyi