Nisa1710 asliu_ açıkçası ben kendi bünyemi sağlam dayanaklı sanardım ama kesinlikle değilmişim aşıdan sonra bile yan etkilerini gördüm acaba corona olsam nasıl olacaktı Allah korusun bilime güveniyorum aşımı oluyorum😂
asliu_ Nisa1710 evet gerçekten öyle 💕 insan neyle karşılaşacağını bilemiyor tedbirli davranmakta fayda var 🥰
Zynpcbi Melisakrtl benim bulantım hala geçmedi kusmuyorum çok geçmiş olsun çok zor bu kusma ve bulantılar ilaç kullanıyomusunuz
asliu_ Mrvnehir208 doktoruna danış ama olmanda bence sakinca yok ben 16+5de oldum gebeligin ilk ve son zamanlarında önerilmiyor diye biliyorum
DuyguEcrin asliu_ inşallah eklempsi gebelik, troid, gastasyonel diabet, kan uyuşmazlığı tek bir tane değil bizim sıkıntımız.
asliu_ DuyguEcrin Anladim bu gunler de gecer aydınlığı bulur insallah 🙏🏼 Az kalmış zaten bebekle gecireceginiz guzel günleri hayal edip motive olun :) Allah büyüktür elbet kavuşursunuz 💕
DuyguEcrin asliu_ inşallah 🤲 şükür bu zamana geldik hayırlısıyla az kaldı kucagımıza almaya ne kadsr motive olsakda kucagıma alınca rahatlayacağım anca