Zynpcbi öncelikle eğer cok agrin varsa bir tane parol alabilirsin bi zarari olmaz, ben hemsireyim hastanede covid biriminde çalışırken yakalandım dört asiliydim hafif geçirdim çok şükür sadece bir gün koku kaybim oldu onun dışında agri falan olmadi hic esime de bulasmadi ayri durmadigin halde atlatali 3 ay oldu besinci doz asimi da oldum cunku hastanede bir ay daha çalışacağım tekrar olmaktan çok korkuyorum