heleninannesi06 Çok pahalı olunca almamıştım gerek yok dediler etrafındakiler de avent göğüs kalkanı almıştım hatta almasaydım diye pişman da oldum ta ki göğsüm yara olup kanayana kadar çok kötüydü kanlar akıyordu bir kullandım yapana dua ettim ne güzel birdeymiş o öyle ben bütün emzirme sürecinde onu kullandım emzirdim onu taktım nemli kaldı acımadı bir yere değmedi ve iyiyleşti lansinoh göğüs kremi almıştım onun etkisini görmedim tek kalkan hayatımı kurtardı