Vallah can ben 3 gebelikte içtim içmemek en doğrusu tabi ama gerçekten bırakamıyorum şimdi dördüncü gebelik hâlâ içiyorum doktora söyledim içtiğimi içtikten sonra meyve ye su iç nikotini öldürsün dedi. Zati zararlı şeyler bebeğe kolay kolay ulaşmaz dedi. Çok şükür 3 evlâdım sağlıklı doğdu inşallah bu yavrumda sağlıkla doğar cümlemizin inşallah 🤲🏻